Lange dagtocht Texel 10 juni 2021

Als wij gevaccineerd zijn en de Lock down is versoepeld dan hebben wij op 10 juni een hele lange dagtocht naar TEXEL in het vooruitzicht.
Wij vertrekken om 6.50 uur bij de kerk en uiterlijk 7.15 uur bij Deltaweg/Station. Mondkapje in de bus is verplicht.
Onderweg in de touringcar is er voor iedereen koffie/thee met een koek.
Aankomst Texel omstreeks 11.00 uur en rijden we een toeristische route over het eiland.
Om 12.00 uur is bij een restaurant in het centrum van Den Burg een koffietafel voor onze groep gereserveerd (div. brood, vleeswaren, kaas en zoet beleg, koffie/thee erbij). Na de lunch wandelt u zelf het dorp in.
13.45 uur vertrek per touringcar naar Het Maritiem- en Juttersmuseum. Dit leuke en informele museum heeft een binnen en buitendeel. Het bezoek wordt aangevuld met een boeiend juttersverhaal.
15.30 uur vertrek naar de kustplaats De Koog. Hier is een uur vrij te besteden.
17.00 uur zijn we weer op de veerboot naar het vaste land.
In de buurt van Utrecht stoppen we voor een heerlijk 3 gangendiner van 19.30 tot 21.15 uur.
Om 22.30 uur zijn we weer terug in Helmond-Brouwhuis.
Aan deze dagtocht kunnen ook de leden van ZijActief Brouwhuis deelnemen.
De ledenprijs voor deze dag is € 60.00 per persoon.
Aanmelden is mogelijk t/m 28 april.
Niet-leden kunnen aanmelden, zij komen op de reservelijst en worden na 28 april op volgorde van aanmeldingsdatum ingeschreven.
Voor hen is de prijs € 69.00. Tot deze datum hebben eigen leden voorrang. Vol is Vol.
Een vriendelijk verzoek om pas te betalen als wij definitief weten dat de busreis door kan gaan. Hier krijgt u bericht van.
Aanmelden bij Nellie van Paassen, tel. 06 5195 2856 of per mail info@kbo-brouwhuis.nl