Kerstviering 2022
De jaarlijkse kerstviering wordt dit jaar gehouden op woensdag 14 december in gemeenschapshuis De Loop, Peeleik 7 in Brouwhuis.
In deze zaal is plaats voor 120 leden. Bij meer aanmeldingen worden deze op een wachtlijst geplaatst. “Wie het eers komt, het eerst maalt”. Dus wees er snel bij.
Het programma ziet er als volgt uit:
Na de opening, de kerstgedachte met een speciaal thema. Hierna is het tijd voor een kopje koffie of thee met een lekkere snee krentenbrood.
Daarna een optreden van zanger Piërre die u vermaakt met entertainment en zijn repertoire, tussendoor wordt een pauze ingelast waarin de jaarlijkse tombola gehouden zal worden.
Na het tweede optreden volgt de trekking van de tombola en aansluitend wordt het heerlijke kerstdiner geopend.
Voor deelname aan deze kerstviering is de bijdrage € 20,00 per persoon. Als u geen gebruik maakt van het diner dan bedraagt de bijdrage € 6,00.
Bij binnenkomst ontvangt u twee consumptiebonnen.
Introducés zijn welkom, voor hen bedraagt de bijdrage € 30,00, en zonder diner € 12,00, maar ook hier geldt: de eigen leden hebben voorrang.
De zaal gaat open om 13.30 uur. We beginnen om 14.00 uur.
Gelieve niet eerder te komen dan 13.30 uur.
Aanmelden kan tot 5 december via e-mail: info@kbo-brouwhuis.nl

De gemaakte foto’s zijn voor onze leden, middels inloggen, te bekijken in de rubriek ‘Wat doen wij’ >> foto-albums >> Kerstviering 14-12-2022.