Dagtocht Wuppertal 26 augustus 2021
Nu het kabinet de regels van corona meer gaat loslaten en de meeste leden ook geprikt zijn voor de 2e keer durven wij ook weer een reis te organiseren naar de Wuppertaler Schwebebahn in Duitsland.
Natuurlijk hopen wij op een grote opkomst zodat wij er een fijne dag van kunnen maken samen met jullie, want daar doen we het voor. Noteer deze datum alvast in uw agenda. De ledenprijs voor deze dag is € 55.00 per persoon.
Aanmelden is mogelijk t/m 31 juli. Ook niet-leden kunnen zich aanmelden, voor hen is de prijs € 64.00 (Eigen leden hebben voorrang.)
Een vriendelijk verzoek om pas te betalen als wij definitief weten dat de busreis door kan gaan. Hier krijgt u bericht van.
In de Circulaire van augustus is uitgebreide informatie vermeld over de vertrektijden en het dagprogramma.
Aanmelding bij Nellie van Paassen, tel. 06 5195 2856 of info@kbo-brouwhuis.nl