29 januari 2021

ANWB AutoMaatje

ANWB AutoMaatje helpt met vaccinatieritten

Je bent minder mobiel, je hebt een afspraak om je te laten vaccineren tegen COVID-19 en hebt geen vervoer?

Zelf regelen is lastig en je kunt geen redelijk beroep doen op vervoer met indicatie?

ANWB AutoMaatje richt zich op mensen die buiten de bestaande regelingen vallen. Tegen een kleine onkostenvergoeding rijden vrijwilligers uit de buurt je met hun eigen auto.

Het gebruik van ANWB AutoMaatje is verder geheel gratis

ANWB AutoMaatje Helmond
Bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08:30-17:00 en op vrijdag van 08:30-15:00
LEV Groep Helmond tel: 0492-751735
e-mail: anwbautomaatjeHelmond@levgroep.nl

• Stuur een e-mail naar dit adres met je verzoek. Vermeld daarbij je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, datum en tijd van je vaccinatie;
  • Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen of er een vrijwilliger op het gewenst moment beschikbaar is.